wtorek, 26 sierpnia 2014

ESSIE rock the boat + zakupy sierpnia :)

Witajcie,

Na początek pokaże Wam lakier, który wygrałam w ostatnim czasie w Nocanka.pl.
Jest to essie rock the boat nr 1025.




A teraz część zakupowa :)

Jako pierwsze będą buty zamówione na www.czasnabuty.pl.


Zeszyty zakupione przez moją mamę.
Mam nadzieje, że mi się kiedyś przydadzą, bo swoją karierę szkolną już zakończyłam :P


Z racji tego, że koleżanka jest konsultantką Avonu to co jakiś czas sobie coś u niej zamówię.
Tym razem padło na żel pod prysznic o przepięknym zapachu (garden of eden), który wąchałam u koleżanki i baaardzo mi się spodobał.


I na koniec zakupy z Rossmanna  ;)
Peeling z heana planowałam kupić już bardzo dawno temu ale dopiero ostatnio wpadł mi w ręce.


Puder używam od bardzo dawna, sprawuje się u mnie genialnie i jak na razie nie zamieniłabym go na żaden inny ;)


Pozdrawiam,
I do następnego ;) buziaki :***








10 komentarzy:

  1. Kolorek bardzo mi się podoba. Zakupy również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolorek! :)
    Ładne masz buciki, mam podobne, ale czerwone. :)

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://idzpocwiczyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Czerwone też ładne ;)

      Na pewno zajrzę na bloga, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Świetne zakupy zrobiłaś, a lakier bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny lakier, chodzą za mną ostatnio błękity i niebieskości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną tak samo ;) już chyba wszystkie odcienie mam w swojej kolekcji :D

      Usuń
  5. Bardzo ładny kolorek lakieru. A i te zeszyty świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem zachwycona moim zakupem zeszytów :D

      Usuń
  6. piękny kolor lakieru do paznokci :)

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!! :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Ps. Chętnie wezmę udział ;)

      Pozdrawiam

      Usuń