czwartek, 11 września 2014

Mlecznie na paznokciach :)

Witajcie ;)

Już od dłuższego czasu szukałam ładnego i dobrze kryjącego lakieru do paznokci w mlecznym kolorze.
I udało się to na ostatnich moich zakupach :) :)

Jest to lakier z firmy safari.


Bardzo ładnie wygląda na paznokciach.
Na zdjęciu mam niestety aż 4 warstwy bo lubię wyrazisty kolor na paznokciach, lecz nie zraziłam się przez to do niego bo na prawdę ślicznie się prezentuje :)



Ps. Mam do Was jeszcze takie pytanko, o czym najbardziej lubicie czytać? Lub też chciałybyście żeby się pojawiło na moim blogu?
Bardzo mi zależy na tym aby wstawiać posty, które Was zainteresują ;)

Za każdą odpowiedź bardzo gorąco dziękuje <3

Pozdrawiam :) 


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Niestety 4 :/ ale przy takich kolorach nude czasem potrzeba właśnie więcej warstw.

      Usuń
  2. Kolor ładny, ale z taką ilością warstw bym się pochlastała :O
    Swtache lakierów są okej, albo recenzje jakichś kosmetyków o słodkim zapachu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzeba cierpliwości przy tym :P szczególnie gdy trzeba czekać aż wyschnie :D
      Ps. Dziękuje za rade ;)

      Usuń
  3. Lubie lakiery safari, ale dla mnie 2 warstwy to maks:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy innych kolorach dla mnie też 2 warstwy w zupełności wystarczają :) ale cóż dla koloru jestem w stanie znieść te 4 :D

      Usuń
  4. Cudny kolorek! Ja osobiscie gustuje w bardziej ciemniejszych odcieniach lakierów ale tem jest naprawde piękny :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam blogować o zdrowym i aktywnym trybie życia
    http://healthytimefromtoday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor:) bardzo mi się podoba:)
    zapraszam do siebie:) i jeśli to nie problem proszę o kliki pod pierwszym zdjęciem:*
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń