wtorek, 12 sierpnia 2014

Zdobienie + wygrana nagroda w konkursie

Witam Was serdecznie, dzisiaj pokaże moje ostatnie zdobienie paznokci.
Niestety z powodu mojej nowej pracy, którą niedługo zaczynam będę zmuszona skrócić paznokcie oraz nie malować ich. Lecz w miarę możliwości w weekendy będę tworzyć i myślę, że czasem pojawią się na blogu moje kolejne pomysły :)




Wykorzystałam do tego diamenciki w dwóch kolorach :)


Oraz dwa lakiery winylowe z DORA.



Dodatkowo chciałam Wam pokazać bransoletkę, którą wygrałam w konkursie na Facebooku u  Invisiblefashion, konkurs był organizowany wraz z Cruciverba Bijoux.





Pozdrawiam :)





18 komentarzy:

  1. Niestety czasem praca wymaga poświęceń, ja także w swoim zawodzie nie mogę mieć długich i pomalowanych pazurków dlatego zawsze tworzę na zapas jak tylko mam ku temu możliwość, a tak w ogóle to gratulacje wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety coś za coś. Pewnie z czasem się przyzwyczaje ale jak na razie ciężko mi nawet o tym pomyśleć bo zawsze miałam bzika na tym paznokci :)
      A dziękuje bardzo :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. To chyba bardziej ćwieki są niż brylanciki :) znam ból z krótkimi paznokciami przez pracę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moje właśnie zawsze były dłuugie :( eh...cóż poradzić.
      Tak, masz racje :) zawsze korzystałam z diamencików i chyba tak mi się zakodowało w głowie :D

      Usuń
  3. ale slicznie ozdobilas paznokcie..ja nigdy nie umiem tak samo zrobic na lewej rece jak na prawej hah..pozdrowienia, jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) ale wcale nie trzeba do tego wielkich zdolności, kwestia wprawy, czym się więcej maluje tym z czasem lepiej nam wychodzi ;)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Śliczna nagroda ;) a co do paznokci też niestety w swojej pracy nie mam możliwości kolorowych lakierów na paznokciach i niewiadomo czego ;)

    Jeśli masz chwile to zapraszam http://kosmomodowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja ubolewam nad brakiem możliwości malowania ;)
      Bardzo chętnie zaglądne do Ciebie :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo ładne zdobienie i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne pastelowe zdobienie:) Podoba mi się!:D

    OdpowiedzUsuń